Ben epttavm'den yaklaşık iki hafta önce telefon kılıfı sipariş etmiştim. Hala gelmedi. PTT şubelerinin çoğu kapalı, açık olanlar da yardım paralarını dağıtıyormuş. Maskelerin ulaşacağına pek ihtimal vermiyorum.
Kaç para, kaç yalan, bedeli nedir yaşamanın?